پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام نیمکت

Admin | سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام نیمکت


دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام نیمکت با لینک مستقیم و متن آهنگ

ترانه : پوریا متابعان – موزیک : ناصر زینعلی – تنظیم : عرفان حسینی گیتار : بهنام حکیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید سعید عرب به نام نیمکت

باز میخوام دوباره با تو
بشینم روی یه نیمکت
گم بشم تو رویاهامون
باز کنارت گرم صحبت
با صدات آروم شه قلبم
بگی از فردای روشن
بگی هیچکسو نمیخوای
توی این دنیا بجز من

آه..
منتظرم نذار
من همون جای همیشه تنها نشستم
آه..
میدونم میای
چون میدونی من هنوز عاشقت هستم

قول بده باهام میمونی
قول بده اگه میتونی
قلبمو ؛ دیگه تنها نذاری
قول بده دوباره دنیا
میشه باز همون که میخوام
مثل من ؛ تو هم این حسو داری

 ♫♫♫

منتظر میمونم اینجا
تا بیای مثل قدیما
تو بهم انگیزه میدی
تو اُمیدمی به فردا
با تو هر لحظه به لحظه
گُم میشم تو خاطراتم
مثل اون قراره اول
من همینجا چشم به راهتم

آه..
منتظرم نذار
من همون جای همیشه تنها نشستم
آه..
میدونم میای
چون میدونی من هنوز عاشقت هستم

قول بده باهام میمونی
قول بده اگه میتونی
قلبمو ؛ دیگه تنها نذاری
قول بده دوباره دنیا
میشه باز همون که میخوام
مثل من ؛ تو هم این حسو داری


دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با کیفیت 128          دانلود آهنگ با کیفیت 320  

   

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی