پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

Admin | پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehdi Moghaddam – Payiz

ترانه و آهنگ : میثاق راد ، تنظیم : آرش خادمی ، گیتار و بوزوکی : بهنام حکیم

ویولن : محمود عربانی ، میکس و مسترینگ : آرمین مرسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز :

من بی تو داغونو تو کنارش آرومو این حالمو دیدی ولی بازم رفتی با اونو
عشق عشقو بی تابی تو هدیه به من دادی من بی تو تنهامو تو کنار اون شادی
چشام خیس میشه وقتی نیستی پاییز میشه وقتی نیستی
اشکه چشام میریزه سر ریز میشه وقتی نیستی غم میگیره صدامو آره تمومه لحظه هامو
دل تو سینم می لرزه وقتی نمیمونی باهامو , نمیمونی باهامو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

♫♫♫♫♫♫

من بی تو درگیرو تو از عشقه من سیرو این آره روزامه که بی تو بودن شده تقدیرو
دل دلهره دارم غم غم میده آزارم تو پیشه من نیستی ولی هنوز من دوست دارم
چشام خیس میشه وقتی نیستی پاییز میشه وقتی نیستی
اشکه چشام میریزه سر ریز میشه وقتی نیستی غم میگیره صدامو آره تمومه لحظه هامو
دل تو سینم می لرزه وقتی نمیمونی باهامو , نمیمونی باهامو


دانلود با کیفیت 320 - 6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز


دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی