پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام حالت عجیب

Admin | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام حالت عجیب

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام حالت عجیب با بالاترین کیفیت

Download New Music AmirAli – Halat Ajib

ترانه و آهنگ : امیرعلی ، تنظیم : مصطفی سلطانی ، میکس و مسترینگ : امیرعلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید امیرعلی نام حالت عجیب :

دلواپس روزای من نیستی دلواپس روزای تو میشم

با این که می دونی ولی میگم عاشق تریت عاشق تو میشم

روزای من روزای خوبی نیست دلتنگی دنیام و می لرزونه

از این چیزایی که سرم اومد هر کی و جای من می ترسونه

حالم و این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم

این حسم و ازم نگیر که دلخوش رسیدنم

من دلخوشم به بودنت این حالت عجیبیه

وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام حالت عجیب

♫♫♫♫♫♫

وقتی میفهمی گیر حرفاتم میری گوشه بی صدا میشینی

وقتی بهت میگم دوست دارم بازم مثل دیوونه ها میشی

احساس خوبیه ولی دارم بین زمین و آسمون میرم

صد بار دلم می خواست که برگردم اما نمی تونم آخه گیرم

حالم و این روزا عوض نکن که عاشق پریدنم

این حسم و ازم نگیر که دلخوش رسیدنم

من دلخوشم به بودنت این حالت عجیبیه

وقتی نباشی پیش من دنیا ته غریبیه

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام حالت عجیب

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی