پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام اهل ریسکم

Admin | پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام اهل ریسکم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام اهل ریسکم با بالاترین کیفیت

Download New Music AmirAli – Ahle Riskam

ترانه و آهنگ و تنظیم و میکس و مسترینگ : امیرعلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید امیرعلی نام اهل ریسکم :

بی خیاله منو روزایه بدم گوله دنیا رو نخور
میرسه روزایه خوبم واسه من حرصه فردا رو نخور
میرسه روزی که من میخندم تو عقب میمونی
میرسم به اوجه آسمونو تو یه وجب میمونی
هی نزن تو سرم کارامو اهل ریسکم آخه
میگی عاشقی ولی اینجور نیست بچه نیستم آخه
میگی دنیاتو گذاشتی پای من دنیای چینی تو
من یه دنیا مترجم میخوام آخه چی میگی تو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی نام اهل ریسکم

♫♫♫♫♫♫

برو بودنه تو حاله منو بدتر میکنه
میدونم حضور تو دنیامو پر پر میکنه
برو این روزایه سردمو بذار ماله خودم
برو یه ساده پیدا کن بگو عاشق شدم
هی نزن تو سرم کارامو اهل ریسکم آخه
میگی عاشقی ولی اینجور نیست بچه نیستم آخه
میگی دنیاتو گذاشتی پای من دنیای چینی تو
من یه دنیا مترجم میخوام آخه چی میگی تو
هی نزن تو سرم کارامو اهل ریسکم آخه
میگی عاشقی ولی اینجور نیست بچه نیستم آخه
میگی دنیاتو گذاشتی پای من دنیای چینی تو
من یه دنیا مترجم میخوام آخه چی میگی تو


دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام اهل ریسکم


دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی نام اهل ریسکم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی