پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

Admin | سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو :

منو تو بدون همدیگه میمیریم

منو تو کنار هم معنا میگیریم

منو تو کسی رو غیر از هم نداریم

منو تو محاله عشقو جا بزاریم

اگه من یه ثانیه بی تو بمونم

دنیا رو خودم به آتیش می کشونم

منو تو کسی رو غیر از هم نداریم

منو تو هر دو واسه هم بی قراریم

دل من همیشه غرقه توی رویاست

تو بیا به فکر رویاهای من باش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

♫♫♫♫♫♫

تو بیا ستاره ی دنیای من باش

تو بیا دلیل این عاشق شدن باش

تو بیا تا من دوباره جون بگیرم

تو بیا تا از غم دوریت نمیرم

تویی اون کس که واسم بهترینه

نمی خوام کسی منو بی تو ببینه

نکنه بهم بگی دوسم نداری

نکنه که دست تو دست من نذاری



دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با کیفیت 128          دانلود آهنگ با کیفیت 320  

    

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی