پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام عشق محض

Admin | چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام عشق محض

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام عشق محض

ترانه : روح اله همتی , آهنگ : مجید رستمی , تنظیم و میکس و مسترینگ : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید مجید رستمی بنام عشق محض :

چشمات از دریاهم آبی تر حالم با عشق تو عالی تر
باور کن عاشقت میمونم عشقم هیچوقت از عشقت نگذر
دوست دارم حالته چشماتو زندگیم خوبه اما با تو
میخوای من با تو باشم هر روز بگو من عاشق ترم یا تو
آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم
آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم
من به عشق تو همیشه مینازم
نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جدا شم
یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم
تو یه لب تر کن واسه تو فداشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید رستمی بنام عشق محض

♫♫♫♫♫♫

قلبم از دیدنت میلرزه احساسم عاشقیه محضه
خودتم اینو خوب میدونی عشقم به تو بی حدو مرزه

دوست دارم حالته چشماتو زندگیم خوبه اما باتو
میخوای من با تو باشم هر روز بگو من عاشق ترم یا تو
آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم
آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم
من به عشق تو همیشه مینازم
نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جداشم
یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم
تو یه لب تر کن واسه تو فداشم

آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم ببازم ببازم

آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم من به عشق تو همیشه مینازم
نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جدا شم یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم
تو یه لب تر کن واسه تو فداشم



دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با کیفیت 128          دانلود آهنگ با کیفیت 320  

    

نظرات  (۲)

  • تالار عروسی
  • آهنگ قشنگی بود ممنون
    من تو تالار عروسی هم اینو شنیدم
  • تالار عروسی
  • با سلام مطالب زیبایی دارید
    ممنون میشم با عنوان تالار عروسی تو سایت شما باشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی