پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید آرمین و فریدون آسرایی بنام نیستی

Admin | پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ
http://dl.radiojavan.biz/radiojavan%201394/ordibehesht%2094/17/Armin%202AFM%20-%20Nisti%20(Ft%20Fereydoun).jpg
دانلود آهنگ جدید آرمین و فریدون آسرایی بنام نیستی
ترانه : یاسر داوودیان , ملودی : یاسر داوودیان و فریدون آسرایی , تنظیم : بهروز صفاریان
میکس و مستر :فرشاد حسامی
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …




متن آهنگ جدید آرمین و فریدون آسرایی بنام نیستی :

چه بی احساس رد میشی چه با احساس میخندی
فقط رو زندگی من داری چشماتو میبندی
به تو نزدیکتر میشم تو از من دورتر میشی
دارم دیوونه تر میشم داری مغرورتر میشی
هنوزم پای تو گیرم هنوزم رو تو حساسم
یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم
کسی حال ِ منو جز تو نه میدونه نه میپرسه
نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه
نیستی ، فدای یه تار موت
به همه میگم یه دوستی ساده بود
برو و باش به فکر حفظ آبروت
ببینم قد من کی تعصب داره روت
از حال خراب این روزا نگم برات
خدایی سفره ی دلو اگر برات
وا کنم میبینی منم بد آوردم
راستش توی نبود تو کم آوردم
ولی تو چقد راحت ولم کردی
بعد تو به هیچکسی دلم گرم نی
با اینکه تو با غرورت لهم کردی
هنوزم دلم میخواد که برگردی
میگفتی که عاشقم بودی نه میخواستی نه میتونی
تو از من رد شدی ساده تو با هیشکی نمیمونی
هنوزم پای تو گیرم هنوزم رو تو حساسم
یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم
کسی حال ِ منو جز تو نه میدونه نه میپرسه
نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه
ببینم ، راست بگو خدایی
توام دلت راضیه به این جدایی
من که اینروزا انقدر افسردم
که تو هر مدل قرصه بگی دست بردم
نه واسه آرامشم چون باید آماده شم
واسه دوست داشتنی که درگیر تاوانشم
اونم برا کسی که اصن معلوم نی کجاست و منه ساده دنباله آمارشم
من ، چشم از تو برنمیداشتم
هیچوقت هیچی واست کم نمیذاشتم
تو سر تا پا همش ایراد بودی و من روی نقطه ضعفات دست نمیذاشتم
هنوزم پای تو گیرم هنوزم رو تو حساسم
یه کاری با دلم کردی که هیچکیو نمیشناسم
کسی حال ِ منو جز تو نه میدونه نه میپرسه
نرو میترسم از رفتن تو اینجایی دلم قرصه


دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با کیفیت 128          دانلود آهنگ با کیفیت 320  

   

نظرات  (۱)

سلام و درود خدمت شما
خیلی عالی بود سپاس فراوان از شما بابت تلاش بی وقفه تان.
ایام به کام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی