پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94 ، تک آهنگ 94 ، به روز ترین سایت موزیک، قالب پی ام سی برای اندروید ، قالب پی ام سی برای سونی - iphone - سامسونگ

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ|آهنگ جدید|دانلود با لینک مستقیم|دانلود رایگان | فول آلبوم پاپ و رپ ، پی ام سی موزیک ، دانلود آهنگ جدید ، فول آلبوم ،دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، رادیسم ، جدید ترین آلبوم های 94-95 ، تک آهنگ 94-95 ، به روز ترین سایت موزیک ، قالب پی ام سی برای اندروید ، کانال پی ام سی موزیک در تلگرام pmcmusiic@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بارون

Admin | شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بارون


Mehdi%20Ahmadvand%20 %20Baroon دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بارون

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بارون با بالا ترین کیفیت
آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی ، ترانه : مهرزاد امیرخانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بارون :

این اتفاقی نیست که من تو این شلوغی دیدمت
فهمیدمت تا دیدمت ، تا دیدمت فهمیدمت
این اتفاقی نیست که من می‌بینمت بازم تو رو
انگار تو تقدیر منی دیگه نمی‌بازم تو رو
زیر بارون با توام تو خیابون با توام
تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن نه نمیشه
من تو خیالم با توام تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم این آخریشه
زیر بارون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام بارون

♫♫♫♫♫♫
این اتفاقی نیست هنوز نگاه تو شکل منه
احساس من مثل توئه احساس تو مثل منه
این اتفاقی نیست ببین عطرت هنوزم با منه
احساس این لحظه‌ی من بدتر از عاشق بودنه
زیر بارون با توام تو خیابون با توام
تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام
حرفی از رفتن نزن نه نمیشه
من تو خیالم با توام تا خوبه حالم با توام
فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام
خواهشی دیگه ندارم این آخریشه
زیر بارون


MP3 – 320

Mehdi Ahmadvand – Baroon

MP3 – 128

Mehdi Ahmadvand – Baroon


  • Admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی